"Het is fijn om als klant (eens) geen nummer te zijn."

Bedrijfsverzekeringen
"Het is fijn om als klant (eens) geen nummer te zijn."

Birgit van der Vleuten heeft een eigen online marketingbureau waarmee ze organisaties adviseert en ondersteunt bij hun online marketingactiviteiten. 

“Vanaf begin 2013 ben ik klant bij de Jongh. Op 1 oktober 2012 ben ik gestart als zzp’er met mijn eigen online marketingbureau ‘Flex Online Marketing’. Hiermee adviseer en ondersteun ik organisaties bij hun online marketingactiviteiten en de Jongh is een opdrachtgever vanaf het eerste uur.

Omdat ik hun werkwijze erg goed en onderscheidend vind (persoonlijk, makkelijk bereikbaar, vast contactpersoon) besloot ik al vrij snel om al mijn verzekeringen, zowel privé als zakelijk, bij hen onder te brengen. Bij het woord verzekeringen denk ik al snel in termen zoals ingewikkeld & saai. En ik weet ook niet altijd precies waar ik op moet letten. Na een intakegesprek over mijn persoonlijke en zakelijke situatie werd er een pakket op maat voor me samengesteld. Het was erg prettig dat vervolgens alles werd geregeld met de juiste verzekeringen, geheel afgestemd op mijn situatie.

Het is fijn om als klant (eens) geen nummer te zijn en een vast contactpersoon te hebben in plaats van te moeten bellen of mailen naar een helpdesk en dan maar hopen dat je een duidelijk en juist antwoord krijgt.
Verzekerd zijn bij de Jongh betekent dat je weet dat het goed geregeld is en dat geeft een hoop rust.”